Kızlar emzirirken canım çok yanıyor ve sağ göğsüm hep kızarık ve şiş ve çok ağır kendimi hiç iyi hissetmiyorum hastanede hangi polikliniğe gitmem gerekiyor dayanamıyorum artık her emzirdiğimde ağlıyorum 😢😢😢 acile gitsem bir şey yaparlar mı bilmiyorum