Benim postlarıma bakabilirsiniz, ne kadar çok çektiğimi, 2 ay kadar kakasını hep altına yaptı inatla her yolu denedim evde alıştırma tuvaletlerinden en az 10 tane vardır, hatta psikoloğa bile gittim. Tuvalette ıkınmak istemiyordu korkuyordu ayakta altına kakasını yapıyordu çişte sıkıntı yaşamadık hiçbir zaman artık akışına bırakmıştık durumu ama ben ona 3 tane kitap aldım kakaloji kakademi güle güle kakalar. Sürekli bunu okuduk ve sonra bi baktım artık tuvalete kakasını yapmak istedi ve yaptı. Tuvalet eğitimimiz bizim 3 ayda bitti herkesin alışma süreci farklı akışına bırakın bol bol kitap okuyun kızmayın, sabırlı olun