Neva19 ben sabahları uyanır uyanmaz kahvaltıdan hemen sonra veriyorum kabızlığı geçene kadar kullanabilirsiniz ben etkisini ilk günden gördüm gerçekten eltimde vardı denemem için verdi hemen o gün kakasını yaptı sertti tabi çünkü tutuyordu ve yapmak istemiyordu korkudan sonrasında 3. Günde kakasında yumuşama oldu hatta yaptığını bile anlamadım (normal şartlar da ağlaması gerekiyordu çünkü alışmamışım rahat yapmasına) şimdi 2 günde bir kullanıyorum kabızlık düzeldi diye ama baktım yine yapamıyor hemen günde bire dönüyorum bu şekilde gidiyorum 1-1,5 aydır