Kızlar oğlum 4 ay 22 günlük ama son 3 gündür inanılmaz huysuz sürekli bi inleme modunda mırıldanıyo kızgın kızgın evde gezdir susuyor karnı mı aç diyorum doyuruyorum yine devam ediyor bazen unutuyor güzelce duruyor sonra yine başlıyor 4. Ay Atağı bizi es geçti sanırım dedim tam bitiyor ay ama bu haller başladı nedir bu memeyi de gündüz istemiyor gece uykulu alıyor 🤷🏻♀️