ilkbebek34_ Merhaba Yarın kolonoskopi gectiricem ve ilaclarımı bu akşamdan aldım doktor emzirme demişti ama mecbur emzirme durumunda kaldım 22 aylık kızım durmadı ağladı bi sorun olur mu bilen birisi yazarsa çok sevinirim