caglaay ezgiii12490 10 aylık bebek anne gel der mi bilmiyorum ama benim ki gece 1de kalkıp sabah 5te uyuyor sinirden feliricem artık 1 ay oldu böyle
masterchefiniz ezgiii12490 benim kızım 9 aylıkken baba gel diyordu ilk kızım . Şu an aşırı çenesiz beynimiz şişiuor 5 uaşında 5 sn susmuyor
Oznurkk ezgiii12490 öyle cümle şeklinde değil ama anne ayrı gel ayrı diyor Yani anne baba aba meme duu ( su) eee ( ninni ) geee ( gel) dede nenne diyor 10 ay 4 günlük
elof ezgiii12490 Bence diyor valla. Benimki baba gelci genelde 😂 Ama anneannesi dedesi biraz sıkıştırsa hemen anneyi çağırıyor
elof ezgiii12490 Her bebeğin gelişimi farklı oluyor illaki. Hiç olmaz diye bir kaide yok, he söylemeyende de sıkıntı yok söyleyende de :)
masterchefiniz ezgiii12490 videosu var canım ben ordan biliyorum yoksa hangi ay nasıl gelişiyor takip etmedim . Biraz önden gidiyordu gelişimi
ayseaysemehmet ezgiii12490 der canım her bebek biriciktir her özellikleri de öyledir benim 2 çocuğum var birbirlerine gelişim olarak hiç benzemiyorlar