O dönemde bizde de oldu bu durum . Gece gündüz her uykuya direniyordu ben kalktığım an uyanıyordu sürekli ağlayarak uyanıyordu falan . Diş çıkardık şimdi sekiz aylık . Biraz daha düzeldi diyebilirim ama o bir iki ay ne çektim ben bilirim . Bizde diş jeli kullandık . Onu sürünce rahatlayıp uyurdu biraz . Dentinox adı . Diş çıkarmaya da yardımcı oluyor hızlandırıyor diye duydum ama doktorum böyle bişey söylemedi . Doktor tavsiyesiyle almıştık