asel4316 9 aylık kızım uyku tulumu ile yatınca gece sanki sürekli uyanıyor gibi. Bugün normal pijama ile yatırdım hiç kalkmadı. Acaba tesadüf mü başına gelen oldu mu .
Melekylmzz asel4316 evin derecesine göre tog ayarlamanız gerekir örnek benim ev 22 derece 1,6 tog kullanıyorum ben ve memnunum sıcağı sevmiyor çocuklar ondan uyanıyordur , bizimki asla üstünü örttürmez o sebeple uyku tulumu ile rahat ettik
hellobeybi asel4316 ya valla benimki de rahat uyuyamıyor togla kabullendim bunu artık. sonra düşündüm hangimiz boğazımıza kadar yorganın altında durmaktan hoşlanıyoruz ki? illa kollarımı falan çıkarırım ben. kızım zaten doğduğundan beri çok sıcak sevmez. sevmedi yani. ne kadar az giydirsem o kadar rahat uyuyor. togu çok kalın da değildi 1.0 ama yine de ince pijama üstüne ince müslin örtü daha rahat uyuyor
momeymen ecelcin o çok kalın bacım ev kaç derece benimki de öyle sıcaktan uyuyamıyor. Ben togları zor öğrendim valla ya da kabul ettim diyeyim. Üstünü örtünce deliriyo sıcaktan öyle anladım. Ben de 2.5 giydiriyorum ev 22 derece şimdi
taa ecelcin benm kizimda da şuan aynisi var . Benim evim cok soğuk o yüzden gsyet rahat yatıyor m ortamin isisina göre bazen icine kolsuz zibin giudiriom tek . Bazen da Asiei en soguksa uzun kollu zibin ve kilotlu çorap giydiriom rahatca yatiyor üstünü ortmeden
gulerhelen https://www.owliturkiye.com/owli-uyku-gurusu-05-tog-early-birds 1,5 aylık kızımda kullanıyoruz çok memnunuz giyindiği günden güzel uyuyor.
asel4316 hellobeybi ya ben de uyku tulumu giydirdiğim gece sabaha kadar uyanıyor normal pijamayla yatırdığım zaman bir ya da iki kere kalkıyor buna dikkat ettim ama acaba olabilir mi diye düşündüm ev 24° Ama ince pijama takımıyla giydirdiğim zaman aslında vücut isisi tam oluyor tek Zıbınla üşüyeceğini düşündüğüm için o şekilde yapıyorum belki de o şekilde bunalıyordur bilemiyorum ben de tek Zıbınla yatırmaya cesaret edemiyorum evim çok tepelik bir yer sabaha karşı soğuk oluyor yani tulumdan diye düşünüyorum şimdi burada tulumu savunan arkadaşlar var tuluma bir şey söylediğimiz yok zaten sıkıntı yok belki benim bebegimi sevmedi başına böyle bir şey gelen var mı diyerekten sordum