Kızlar kızım 3 aylık oldu bi ara çok ateşlendi hastaneye götürdük tahlil yaptılar idrar yolu enfeksiyonu çıktı. Kültür test sonucu çıkmamıştı bi antibiyotik tedavisine başladık bi hafta kullanimdamdan sonra kültür test sonucu çıktı kendi kendini üreten bi enfeksiyonmuş sonra başka bi tane antibiyotiğe başlattı bi haftadır kullandık ama sanki o da ise yaramadı başına bundan gelen var mı