Merhaba kızlar . Ben ikiz annesiyim . 6 ay önce sezeryan doğum yaptım . Ben hamilelikden önce 48 kq dım . Doğuma 64 kq la gittim . Şuan 58 kq oldum ama bundan aşağı inemiyorumm . Ben çok tatlı seven biri hiç değildim ama hamilelikten sonra hep canm tatlı çekdi . 1 bardak çayla 5 tane tatlı biskuvi ne geldiyse yiyodum kendimi durduramıyorummmm siz nasıl kilo verdiniz ya banada anlatırmısınız . Benim gibi tatlı yiyen varmı acaba ? Bu normalmi ? Nefesim çıkmasa bile yerim beni durdurmasalar yerim yani ama 2 gündür dietdeyim 50 kg olmak istiyom