Merhaba ben yaptırmadım ama yaptım diş hekimi asistanıydım size tavsiyem doktorunuza kesinlikle güveniyorsanız yaptırın yaptırdığınız implantların sertifikalarını seri numarasını alın bir kopyası da sizde olsun yaptırdığınız işleme dair detayları dosya halinde isteyin ödemelerinizi mobil bankacılık ise açıklama kısmına belirterek yapın ki sonrasında bir sorun yaşandığında hukuki olarak eliniz dolu olsun onun dışında sağlık açısından eğer doktorunuz iyiyse ana dişinize en yakın tedavi yöntemi oluyor biz ameliyattan sonra hastalarımıza kalçadan ağrı kesici iğne yapardık ki fazla sorun yaşamasın diye ağrı vs durumundan dolayı kısa sürüyor zaten çok korkulacak bişey değil bizim çoğu hastalarımız normal diş çekiminden daha az zorlandığını belirtirdi geçmiş olsun 😊