melis_t benim bebeğimde 7 aylık gündüz sadece ek gıda ile doyacak kadar beslenmiyor ek gıda veriyorum 1 yada 1 buçuk saat sonra mama istiyor günde zaten 2 öğün ek gıda veriyorum siz nasıl yapıyorsunuz ki doyuyor ek gıda ile bence ek gıdayı azaltın çünkü suan daha hala nerdeyse tadım gibi bişey her şeyi yiyemiyolar , bizim doktorumuz ek gıda veriyorum diye mamadan sakın kısma ek gıda olmadan ne içiyorsa aynı şekilde içmesi gerek dedi , gelişimi ve beslenmesi için