G-e40 google’a sordum. Şunu dedi;
Hukuka göre bir kişi kombiyi yakmayan komşusuna dava açıp zarar talebinde bulunabiliyor. Bu tarz durumlarda kombisini yakan komşular veya kiracılar doğrudan sulh hukuk mahkemesine başvurarak hakimin müdahalesini isteyebilir durumda oluyor.
Bir de boş daire diye sordum ona da şunu dedi;
Merkezi ısıtma sistemli, ısı pay ölçerli konutlarda, kış sezonunda sıcaklığın 15 derecenin altına düşmesi halinde kaloriferlerin yakılması zorunlu. Bağımsız bölümler boş dahi olsa bu zorunluluk var.