benbenimm Arkadaşlar 10 ay 8 günlük bebeğim var fakat doğru düzgün yemek yemiyor sanki yeni ek gıdaya geçmiş gibi yiyor hep mama içmek istiyor napmaliyim hep distendir diyirum ama sanki hiç yemek yemeyecek gibi geliyor oneriniz var mı
bikahveicelimmi benbenimm ek gidaya karsi bir antipati olusturmus muhtemelen benim oglum da oyleydi. 2 ay kadar falan ek gida reddetti arada denedim ama sakinxe gecmesini bekledim. Geciyor sabret
sevolin Bizimki de aynı ya 11 aylığız mama da içmiyor yemeği de zar zor ya yer ya yemez. Kilosu da çok yok. Çok dert ediyorum üzülüyorum napcam bilmiyorum bende. Neyse bende şurada bekleyim üste çıksın 👍🏼
benbenimm Betelgeuse_ baktırdım birşey yok Ayrıca bir yaşına kadar bu ilaçları kullanıcm doktor tavsiyesiyle
bikahveicelimmi benbenimm yapacak bir sey yok zorla yediremiyosun iste mama iciyormus en azindan ordan devam edeceksin😕