Happyyymomms Ben bunca ay böyle bişey yaşamadım odadan ayrılamıyorum yanından dahi uzaklaştırmıyor beni. Gece mama yapmaya kalkınca bile dayak yermiş gibi çıldırarak ağlıyor bunu yaşayan var mı geçici bir dönem mi mahvolmuş durumdayım
pinkooo_02 Happyyymomms vallahi seni korkutmak istemem ama şuan 3 yaşında tuvalete giderken halen arkamdan gelir kapıda bekler buda en basit örneği
uykusuzzanneee Happyyymomms aynı durumdayız 20 aylık 2 aydır böyle. 2 parça bulaşık bile yıkayamıyorum paçama yapışık geziyor . Sürekli kucağıma almamı istiyor alınca öyle bir sarılıyor ki kafasını kafama koyuyor yapışık gibi geziyoruz . Babası işten geliyor umrunda değil bütün gün beraber değilmişiz gibi yine beni istiyor
maof Happyyymomms 20 aylık lavaboya bile birlikte gidiyoz o derece herşeye ağlıyor ama nasıl ağlamak allahım kafayı yemiş durumdayım
Tuuggccee pinkooo_02 19 ay 17 gunluguz son bır hatta ıkı aydır bızde aynıyız beraber oynamak ıstıyor kavaltısını zor hazırlıyorum anca yanımda yardm edıyor o sekılde gerı kalan aksama kadar sureklı beraberız aksam eve babası gelınce oda dahıl olıyor malesef😅 telefon bıle elımıze aldırmıyor hayır dıyor bırakın😀umarım gecıcı bı durumdur ne zaman kendı kendıne oynucak merakedıyorum
Happyyymomms uykusuzzanneee vallahi aynı durum tek odak noktası benim yatağa uzansam hemen yanıma gelip sarılıyor üstüme atlıyor zıplıyor