mrvknl ben yediğim her yemeğe kimyon koyardım, gaz yapan yiyecekler asla yemezdim, yeleksiz dolaşmazdım, mutlaka 2 çorap giyerdim ayaklarım hep sıcak tutardım, rezene ve anason çayı içerdim yani ilk önce kendime dikkat ederdim, bebeğime gelince gün içinde aklıma her geldikçe yağ veya krem ile masaj yapadım, ayaklarına çok dikkat ederdim, karnına ve ayaklarının altına ara ara sıcak su torbası koyardım ( bendeki elektronik su yok içinde) bunlar azaltan yöntemler ama kolik bebek devam edecektir gazı ama en azından biraz da olsa yardımcı olur bunlar