Hamzaakdere Benimki de 45 günlük aynı sorunlar bizde de var
Sütüm yetmiyor sadece geceleri mama veriyorum,birkaç gündür kabız ,zaten bir ay erken doğdu, doğduğundan beri gaz sorunu vardı şimdi daha da arttı,gecemiz gündüzümüz belli değil ,sab simplex damla kullaniyorum iyi geliyor biraz tavsiye ederim,birde manasına hakiki zeytinyaği ekliyorum birkac damla o da biraz rahatlatıyor,karnına ayaklarına zeytinyağiyla masaj yapmak ılık duş aldırmak her yolu deniyorum şuan