guzelanne01
Bu bebeklerimizin doğum gününden ayrıca her vatandaşın vicdanen yapması gereken bir durum bence
Kendimize şunu almak yerine , bu ay şuraya gitmek yerine vs
İmkanız varsa hiç kısmadan da yapabilirsiniz tabi
Benim her yaşım kutlanmış , ve fotoğraflara baktığımda gerçekten mutlu oluyorum.
Arkadaşımın 5 yaş kızı geçmiş fotoğraflara baktığında hiç konsept görmemiş bunun için ağladı ve o seneki doğum gününde pamuk prenses oldu.
Ben ilk yaş doğum gününe herkesi çağırdım , ama 2 yaşı sadece çocuklu ebeveynlerle kutlamak istiyorum.Çünkü o gün kızımın günü onun eğlenmesi benim için yeterli
Siz de böyle bir şey yapabilirsiniz.
Ya da çekirdek aile kutlayabilirsiniz ama bence es geçmeyin🥹