ftttsrr
Şimdi anlıyorum filan demeyi çok isterdim lakin 3 aylık bebeğe kızmanız benim açımdan kabul edilebilir bir şey değil.
Lohusalığınız devam ediyor muhtemelen. Sinirleneceğiniz zaman odadan 1 dklığına çıkın gidin yüzünüzü yıkayın.
Çocukta korku oluşturursunuz bu şekilde.
Hani döküp saçmıyor, yaramazlık yapmıyor. E sizi ister tabi bir siz tanıdıksınız.
Bu kadarına da sabır göstereceksiniz artık