@Merveeofs kesinlikle öyle yani eşim dün izinliydi kızımızla biraz ilgilendi film izleyelim mi beraber diyo hayır dedim ben hergün çizgi film izletiyorum ama kızımla zaten akşama kadar beraberim o hemen kaytarma derdinde yada akşam kitap okuyun ben duşa girecem dedim sesli hikaye dinleteyim mi diyo hayır kendin oku tonlayarak dedim ben öyle beceremiyorum yok kitap okumayı sevmiyorum valla kızın için yapmak zorundasın diyorum ama yok yani kahvaltıdan kalktı ben biraz yatacam dedi kızımın kahvaltısı da bittiydi dedim ki evden çıkana kadar ilgilen sonra zaten dışarı çıkacaz ilgilenecek vaktin olmaz dedim dışarı çıkmayalım o zaman diyo ayyy delirdim dün resmen hergün işe gidiyo kızımızı gördüğü saat sadece kahvaltı da o da yarım saat anca onda da telefona bakıyor sabah 11e doğru evden çıkıp gece 1 buçuk gibi geliyor işten ve kızımda onu istemiyor yatakta oturmasını bile git diyo yatma diyo sen salonda koltukta yat diyo dışarı çıkınca kızımın elini tutunca kızım hemen bana geliyo kucağına alınca bağırıyor inmek istiyor bı dönem evde bile yanına gitmiyodu 2 adım atıp bana geri geliyodu o kadar üzülüyorum ki kızıma baba sevgisini alamadığı için ve eşimden bu yüzden git gide uzaklaşmaya başlıyorum