hamzacanim
Çok geçmiş olsun , en yakın zamanda kavuşursunuz inşallah
Benim bebeğim Salı günü doğmuştu , cuma günü kontrole götürdüğümüzde sarılığı yükselmişti ve sıvı kaybı olmuştu. Hemen yoğun bakıma aldılar.
5 gün kaldı , ben 2 saat aralıklarla süt götürdüm.
- Gün emzirmeye girdim , değerlerinin normale döndüğünü kontrol amaçlı tuttuklarını , olumsuz anlamda değişme olmazsa ertesi gün çıkaracaklarını söylemişlerdi.
Çok şükür 5.günğmüzde almıştık bebeğimizi