Kızlar 4 gun önce öksürmeye basladım gribimde vardı hasta olmuşum hafta sonu yakında nöbetçi eczane bulamadım mazka alamadım bebegımi emzirdiğim için sürekli yakın temaz agzmı burnumu kıyaftın içine soktum tülbent bagladım maske aldım pazartesi gunu ama 2 ay 3 gunluk bebegım öksüryo acaba hastamı ettim kızımı eşimde kızıp duruyo hasta oldum dye yaşayan varmı bnm gbi ne yapsam bilemedim hastamı sizce