_leyla Merhabalar 2 aylık bebeğim var 2 aydır göğsümü hiç almıyor sütüm de çok az iki göğsümü sağdığımda 30 ml anca çıkıyor emzirme danışmanı 1 aylık eğitimi var acaba kesin olumlu sonuç alirmiyim yada aranızda emzirme danışmanı ile tekrardan emziren varmi