Zaafım olan tek şey. Bekarken günde iki buçuk litre içerdim 🙈 evlenince azalttım ama ne yazık ki bırakamadım hamileykende içtim şimdide içiyorum haftada iki üç kere hiç gaz olmadı o biraz bebekle alakalı benim oğlum gazlı Bi bebek değildi ondan olabilir.