Angellove94 Geçmiş olsun, öyle aman aman bi acı hissetmezsiniz öğürme hissi gerçekleşbilir biraz boğazda tahriş olacağından hafif ağrı olabilir ama yine de eğer polip alma gibi bir durumu varsa hekiminizin küçük dozda olsa anestezi almanızı öneririm kesinlikle korkulacak bir şey değil fakat ne olursa olsun bir sonraki ameliyatlarınızda o anı hatırlayıp stres yaşamamak için 10 dakikalık max yarım saatlik bir işlem zaten bir anestezi isteyin derim. Kendinize yapılan Hiç bir cerrahi işlemi gözle görmeyin bazı işlemlerde ağrı acı hissetmezseniz bile beyniniz çoğu zaman kötü bir an olarak kayda geçiriyor ve sonraki işlemlerde hep korkuyosunuz.