Kızlar bebeğimin cuma günü aniden ateşi çıktı düşüremeyince acile gittik doktor boğaz enfeksiyonu dedi ertesi gün ateşi 39 üstüne çıkınca ve duş aldırmama ilaç vermeme rağmen düşmeyince tekrar acile götürdük bu kez başka bir doktor vardı durumu anlattık kan tahlili istedi oda boğaz enfeksiyonu dedi ateşi hastanede 40 dereceye çıktı hemen sopuk kompres yapıp dolven verdiler ve bir tane penisilin iğne yaptılar 37 ye kadar indi ve hastaneden çıkış yaptık iki gündür antibiyotik kullanıyoruz çok şükür ateşi yok bugün farkettim sırt ve göğsünde benek benek döküntüler var kızamık gibi ama sadece o bölgelerde başka yerde yok internetten baktım altıncı hastalık diyor ateş sonrası döküntü olabilir diyor birde kullandığımız antibiyotiğin yan etkilerinde döküntü var şimdi bilemedim gerçek sebep ne bu hastalığın belirtileri bu saydığımla uyuşuyor mu yardımcı olursanız sevinirim