acemianne___ Ablam için soruyorum 5 aylık hamile ve kaşınıyor vücudu çok üzülüyorum , fotoğraf yükleyecem bilgisi olan Allah rızası için yazsın , dün cildıyeye gitmısti ilaç vermişti ama çok işe yaramadı , hareket edince çok olmuyor ama oturunca başlıyor dıyor
ebru0311 acemianne___ öncelikle geçmiş olsun benzer bir durum akrabamızın başına geldi canım maden suyuyla yıkıyordu kendini çok şaşırmıştım öyle geçirmiş bir dene istersen
mutlukoala acemianne___ kabartılar var burda ama alerji de olabilir. Yediklerine dikkat etsin. Özellikle bir şey yedikten sonrw mı oluyor kontrol etsin
Uras28- acemianne___ yani bilemiyorum tabi hangi ayda başlıyor ama benim ablamda da aynı sorun olmuştu gebelik şekeri yüksek çıkmıştı Dr o sebepten demişti cildiye yerine kendi kadın doğum Dr ile iletişim kurun bence
mutlukoala acemianne___ alerjiye gitsin bence bir de. Zyrtec ti sanırım güvenli grup antihistaminik. Kullansın bakalım geçiyorsa alerjidir. Geçmiyorsa gebelik şekeri de olabilir. Ona da kesin baktırsın. Dermatolojiyle olcak iş değil onlar anca krem yazarlar.
Burakgul1 acemianne___ karaciğer emzinlerine bakılsın benimde son 1 ay kala göbeğim aşırı derecede kaşıntı kabarık oluşmuştu emzinlere bakıldı genelde ondan oluyor normal çıkmıştı ama doktor sürekli takip edicegiz demişti
acemianne___ Burakgul1 evet ilk bebeğinde olmuştu ama o son 1 ay kala olmuştu bu çok erken olunca belki karaciğerden değildir diye düşündük
iremert03 acemianne___ canım bu puppp 3 ay çektim her doktor bilemiyor malesef çok iyi bi doktora denk geldim gitmediğim bölüm kalmadı tek çaresi malesef doğum oluyor.. doğum sonrası yavaş yavaş kayboluyor
mondecaidensecmeler acemianne___ aynı durumu yaşadım ellerim ayaklarım hep yara oldu yoğun kremler kullanın baya yağlı olanlar ben onlarla geçirdim her gece sürdüm gebelikte tuhaf bir vücut kuruluğu oluyor normalde olmayan
acemianne___ mondecaidensecmeler evet kullanıyor suan oda vücudunun çok kuru olduğunu söylüyor , teşekkür ederim 🙏
iremert03 acemianne___ çam katranı sabunu ile yıkandım ılık duş aldım sürekli son 3 ay böyle geçti suya sokardım elimi ayağımı herşey anlık iyi geliyordu