Doğum yapalı 5 buçuk ay oldu, hiç korse kullanmadım doktor önermemişti ama sezaryen göbeği aldı başını gidiyo çok rahatsız oluyorum.Korse almayı düşünüyorum ama nasıl bi şey alayım, marka model vs? Bir de üstünden zaman geçti baya etkisi olur mu acaba yine de?