Arkadaşlar oğlum 20 aylık canı sağolsun zaten doğduğundan beri her konuda zor bir bebekti ama son 3-4 aydır iyice zorlaştı. Her şeye ama her şeye ağlıyor , hiçbir şeyden memnun olmuyor , dışarı çıkarıyoruz ağlıyor evde oyalamaya çalışıyoruz ağlıyor. Kahvaltısını hazırlamak veya 2-3 parça bulaşığı yıkamak bile zulüm gibi . Sürekli kucağıma gelmek istiyor . Akşama kadar bu şekilde. Akşam babası gelince işime gücüme bakayım diyorum asla onunla durmak istemiyor 5-10 dk durursa duruyor sonra yine benim paçama yapışıyor. Birde sürekli konuşuyor hiç susmadan sürekli bir şeyler söylüyor , mesela eşimle sohbet etmeye çalışıyoruz müsade etmiyor hemen sesini yükseltiyor hep onunla ilgilenelim istiyor . İnanın uyuyana kadar tek çift laf edemiyoruz . Bugün misafirimiz vardı resmen utandım. Kafaları şişti şok oldular. Biraz oturup kalktılar farkettim rahatsız olduklarını . Çünkü sürekli bi şeyler için yüksek sesle ağlıyor , sürekli bir şeylere inat ediyor bağırıyor sesini yükselterek tepkiler veriyor. Ben anlamıyorum neden böyle oldu. Sakin sakin durduğu çok nadirdir . Acaba pedagog’tan yardım mı almamız gerekiyor ? Bu tarz durumlar yaşayanlar var mı?