aybor dün sünnet oldu 3 ay 27 günlük. Lokal anestezi ile oldu. İlk 2 kez işediğinde çok ağladı uyuşukluk hissi gidince. Sonra maşallah hiç sünnet olmamış gibiydi gece çok güzel uyudu 1 çay kaşığı calpolde vermiştim yatırmadan önce keyfi gayette yerinde çok şükür korktuğum kadar olmadı. Karton bardak kesip koyduk güzelce kremledik bakalım inşallah çabuk iyileşir yarası 😍