kartalarasebru merhaba 6. Aydan selamlar. Uzmanlar ilk 3 ay bebek nerede nasıl uyumak isterse uyusun diyor. Kendini güvende hissettiği her yerde uyuyabilir, ki zaten sizin göğsünüzde uyuması da aşırı normal. Sıcak ve güvende hissediyor☺️. Ve özellikle size temasla uyumak istemesi çok normal biz de haftalarca yapışık yaşadık kızımla. Ama inanın geçiyor bugünler🤲🏻 Memede uyumaya alıştı bir süre o şekilde denedik. Sonra memede uyuduğu için gazını çıkaramadım bu yüzden gaz sancı nedeniyle uykularımız çok bölünmeye başlamıştı. Yani meme uyku ilişkisi uzun vadeli olduğu zaman sizin ve bebeğinizin düzenini aşırı bozuyor. Biz 5. ayda uyku eğitimi sürecine başladık ve inanın çok rahatladım adeta kendime geldim. Aklınızda bulunsun☺️ size söyleyebileceğim tek şey onun size temasa ve güvene bugünlerde çok ihtiyaç duyduğu olabilir. Bunun dışında memede uyuduğu için gazını çıkaramıyor ve bıraktığınız zaman gaz sancısını hissederek ağlıyor ve uyanıyor da olabilir. Biz 1. ay civarında doktor tavsiyesiyle günde 3-4 kez gaz masajına ve gaz damlasına başlamıştık. Çok faydasını gördüm. Kolaylıklar dilerim…