Daha önce de bahsetmiştim, endokrin testlerimiz temiz çıktı. Düzenli tertemiz besleniyoruz, öğle gece uykularımız hep düzenliydi uyusun da büyüsün diye. Endokrin doktoru tedbir için yine çağırmıştı ama bugün için içime vesvese düştü yazmak istedim.
27 ay erkek bebek boy 110 kilo 23. Hep yapılı bir bebekti. Herhangi bir anomalisi yok çok şükür hala bebeksiliği üzerinde. Babası 1.85 ben 1.67 yim. Çevrenizde daha önce böyle bir durumla karşılaştınız mı