kuzeysblog Ek gıdaya gectigimizden beri idrarı azaldı bebegimin bezleri dolu dolu olurdu şimdi cok hafif .mama miktarı azaldı icmek istemiyor mama suda icmek istemiyor ne yapabilirim böyle bi durum yaşayan varmı
Zubeyde_1 Benimde kızımın öyle dikkat ediyorum bı kaç gündür geceden sabaha bez değişimi yapınca bir ya da iki defa yapmış oluyor. Sadece emziriyorum ek gıdaya yeni de geçtik yani acaba enfeksiyon mu oldu diye düşünüyorum değil ya 😪
Teletabianteni Zubeyde_1 merhaba ne oldu acaba son durumunuz? Düzeldi mi ne yaptınız? Bizde de var aynı sorun
arasbek Teletabianteni 8.5 aylığız bizde aynıyız 1-2 aydır çişli bezimiz azaldı bezimiz tam dolu olmuyor anne sütü alıyor
Teletabianteni arasbek doktora gittiniz mi ne diyorlar? Bizim de günde üç bez kesinlikle dolu olmuyor çok takılıyor kafama bizim de anne sütü
annesinintatlisi Anneler endişe etmeyin havalar ısındı ondandır 😌 14 aylık bebeğim var günde 3-4 bez harcıyordu bebeğim son birkaç gündür 2-3 beze düştü normaldir terle atıyor ama su ihtiyacı da artar su vermeyi unutmayın
Teletabianteni annesinintatlisi ben su veriyorum ama yani dplu dolu aliyordum bezleri şimdi bir iki defa idrar çıkarmış oluyor çok takıyorum valla. Endiseleniyorum normalde 3-4 saatte bir iken şimdi 6-7 saate bir bez değiştiriyorum o da dolu olduğundan değil dayanamadığımdan
Teletabianteni arasbek aslında idrar azalması önemli bir mevzu ben gittim ama henüz net sonuç alamadım sizin sanırsam kışın başlamış idrar azalması. Bizim son bir aydır başladı 2 defa doktora gittim ama netlesemedik
Zubeyde_1 Teletabianteni evet gittim 9 ay kontrolümuz vardı doktor zaten detaylı tahlil istedi kan hormon idrar kültürü birde sonuç kristal dedi bu da iyi beslenemediğinden yani sadece anne sütü oda meseneyi tam doldurmuyor ek gıda kabul etmediği için bol su içmesi lazım dedi doktor bizde şuan memleketten kayınvalidemi çağırdık 5 gündür birşeyleri az da olsa yemeye başladı çok şükür ama halen gece her saat başı uyanıyor emmek için 🫤
Teletabianteni Zubeyde_1 anladım çok geçmiş olsun bizimde ek gıda kabul etmiyor kafama taka taka psikolojim bozuldu
Zubeyde_1 Teletabianteni teşekür ederim başka biri yedirsin hâlen zorlanıyorum bide kesinlikle kızıma özel birşey yapmıyorum ben ne yapıyorsam yediriyorum şekere ve tuza dikkat ederek veriyorum her şeyi babaannesinin elinden babasının elinden yiyor bide böyle deneyin imkanıniz varsa kızım biraz teklikten de yemiyordu
Teletabianteni Zubeyde_1 malesef öyle bir imkanim yok çünkü başkası oğlumu kucağına aldığında bile basıyor çığlığı. Bir de gelip yanimda kalan yok tekim. Eşim hiç uğraşmaz yemek yedirmekle
Zubeyde_1 Teletabianteni bu bir süreç geçecek sürekli kendime bunu söylüyorum bende tekim ve gerçekten desteksiz çocuk büyütmek çok zor seni çok iyi anlıyorum güzel anne lütfen canını sıkma zaten hayatı boyunca hep birşeyler yiyecek ♥️
Teletabianteni Zubeyde_1 çok teşekkür ederim evet gerçekten çok zor. Her yönüyle hem muhtesem hem de zor. Hele bi de bu zorlu süreçlerde anlayışsız insanların varlığı o hepsinden beter