sendrom58 4 gün önce yaptık 2360₺ idi sanırım o gün kar yağıyordu aradım doktorunu kendim yapsam olur mu zaten ağızdan veriliyor birdaha bebeği çıkarmayayım dedim olur dedi bende kendim yaptım ama sağlık ocağına da götürseniz yapıyorlar ücretsiz yani