Kızlar merhaba normal de oğlum çok kusan bir bebek değil fazla yerse onu çıkarıyordu ama bu hafta iki kere fışkırarak kustu az önce birini yaşadım tıkandı kıpkırmızı oldu midesin de ne varsa boşalttı kustuktan sonra rahatladı teyzesi baya dans ettirmişti acaba ondan mı yoksa başka nedeni mi var bilemedim bu arada 5 aylık bebeğim