motherthea Oğlum çok hasta 1 yaşında ateşi inip çıkıyor hiç böyle olmazdı şuan uykuya daldığı an yenidoğan refkeks gini kollarını açıp sıçrıyor normal mi bu 🥺
Momys1 motherthea benim oğlumda bir kaç gün önce hastaydı uyurken bir kaç kez ondada oldu şükür şu an iyi ateşten dolayı huzursuz olduğu için olabilir yinede bir doktorunuza danışın
ekimkizi_ motherthea benim bebeğim de de bugün ateş başladi 37.5 arada 38 saat 7de calpol verdim şu an 37.5 atesi elleri ayaklari buz,yüzü sımsıcak ilk defa böyle bisey yasiyorum korktum biraz🥲
motherthea adaatuna ay Allah korusun ya elleriyle sıçrıyor sürekli influenza b dediler gittik bugün fitil ve enfluvir diye ilaç verdiler
eyberenimo Bu aralar bir salgın var herkes aynı hastalıktan şikayetçi ben de çocuğumu götürdüm yatış verdiler Ateş inip çıkıyordu sürekli birkaç günde geçmedi normal mi değil mi bilemem ama lütfen doktora götürün yoksa çok daha fazla ilerliyor
adaatuna motherthea aslında burda önemli olan virüs değil çocuğunuzun ateşe karşı direnci benim kızım havale öncesi öyle yapıyor sadece aklınızda bulunsun
tuzludakota motherthea ateş olduğu için kendisinde değildir o yüzden yapabilir, her ihtimale karşı ateşini kontrol edip doktora götürün
adaatuna motherthea böyle uykuda bi yerden düşeriz de sıçrarız öyle olup ağlıyordu her bebekte havale olacak diye bir şey yok elbette sadece tedbirli olmanız açısından dedim doktorum da bu hareketin havale öncesi olduğunu söylemişti
derya_guzeee Benim oğlumda çok sık ateslenrdi çok sicrardi havalw gecircek bir. Durum olmadı çok şükür ibufort ibufen ateş düşürücü hemen ateşini düşüyor
selimleylim adaatuna merhaba 2 aylık kızım bugün ilk aşılarından sonra bu şekilde ağlamaya başladı. Moro refleksi gibi sıçrıyor ellerinş yukarı kaldırıyor ağlıyor tam susuyor yine sıçrıyor ağlıyor. Şimdi ağlama bitti uykusunda sıçrama başladı. Doktor ağrıdan olur dedi ağrı kesici ateş düşürücü fitil verdi. Ateşi 37.4 bu sıçrama sürecini nasıl atlattınız? Kundak yapsam iyi gelşr mi sizce?