serap0707 hiç gerek yok kendinize de bebeğe de eziyet etmeyin risk ilk ay sonrasında kendi ne zaman isterse verin doktor bize bebeğin gece bölünmeden uyuması daha iyi gelişimi için demişti 55 günlük bebeğim gece kaldırmıyorum 2 kere kendi kalkıyor emziriyorum uyuyor