fatmafatih Merhabalar oto koltuğu almak istiyorum ancak markalar arasında çok kararsız kaldım kullanıp memnun kaldığınız markalar var mı ?hangisini önerirsiniz ?
gizematadeniz fatmafatih joie i spin aldim cok arastirip. Hem guvenli hem cocugu iyi pozisyonluyor hem de rahat. Dönebiliyor da.
Mmeelliikkeee gizematadeniz bizde arkadaşın kullandığını kızıma almıştık üç yaşına kadar kullandı yenidoğan itibariyle şimdi oğlun kullanıyor , kızıma joie r bold aldık . Biz çok memnunduk .