ays45 eges_momm bir hevesle aldım ama çok sık kullanmıyorum. Balık çok güzel oluyor tavsiye ederim. Sufleyi de çok güzel pişiriyor. Genel olarak et ve türevlerini yapıyorum. Temizlemesi zahmetli olmasa belki daha fazla şey denerdim😅😅
obiranne3 eges_momm söylenilenler harici derin dondurucudan et çıkardığımda 30 dk 35 derecede buğusunu da açıyorum.
peri001 eges_momm Tavuk şiş,kanat köfte yapıyorum çok güzel puf puf pişiyor sufle milföylü tarifleri ve oğluma kek kurabiye balık yapıyorum kestane pişiriyorum pişirme dışında ısıtma ve buz çözdürme olarak da kullanıyorum