asli57 Kızımın doğum günü pastasını kendim yapmak istiyorum bi kaç ip ucu verebilecek var mı 😀 kafamda sorular var 🎂
Ebozer binnur64 kaç kişilik yaptınız acaba bende kendim yapsam diyorm ama becerebilir miyim bilemedim
binnur64 Berenikom @Ebozer biz ailelerimizden uzakta olduğumuz için kendi aramızda kutlamıştık, anı kalsın diye yapıp süslemiştim. ama kalabalık olsaydık daha büyüğünü yapardım tabi, bide bebeğimin durduğu kadarıyla bu kadarlık oldu 😅