Merhaba hanımlar park beşik aldım içinede klasik e bebekten park beşik için satılan yataklardan aldık bi pamuk birde sünger vardı ben pamuk daha rahat olur diye pamuk tercih ettim eni 5 cm sanırım ama bana aşırı ince rahatsız geldi yatagı koyunca trendyoldan falan yatak baktım ama kararsız kaldım hangisini alsam iyide kötüde yorum var işin içinden çıkamadım önerebilceginiz veya link atabilceginiz memnun kaldığınız yatak seçeneklerini benle paylaşırmışsınız 🌹