44 günlüğüz 4. Haftasından beri gece uykusuna geçmek tam bi çile. Ona kalsa 1-2 de uyicak ama gözlerini zor açık tutuyor yine de uyumuyor ağlıyo sadece. Rutin oluşturdum banyo+masaj+emzirme. 7 de giriyorum odaya ama asla uyumuyor gözleri kapansa da. Gündüz uykularımız şansım varsa bir kere uyur 1-2 saat o da her gün değil. Akşam dinlenmek istiyorum ama yok 😭 bir öneriniz tavsiyeniz var mıdır ne zaman düzelicek bu süreç