Bebeğim 11 aylık Emzirirken birkaç kez mememi ısırmıştı bende tepki vermedimbilerek tekrar tekrar yapmasın diye çok da acımamıştı ama şimdi orada delik oluşmuş resmen içi iltihap gibi yarık. Emzirirken canım acayip yanıyor istemeden 1-2 kez çığlık attım korkup ağladı. Bir şekilde dayanmaya çalışıyorum ama çok acıyor. Dişimi sıka sıka emziriyorum artık sütümde azaldı gibi hissediyoeum bebek de anlıyor eskisi kadar uzun emmiyor. Ne yapabilirim? Nolur yardım edin :( lansinoh sürüp gümüş kapak kapatsam işe yarar mı ?