1234hevlin Kızlar bebegıme hastayken 14 tane ıgne verdi doktor. Vurduk tabı bız de. Ama yerleri ur gıbı oldu bu durum normal mi? Basına gelen var mı?
hasibekar 1234hevlin allah şifa versin apse yapmış kullandıgı iğnenin içindeki madde ler çok yaglı ondandır her iğne vuruşunda o bölgeye dairesel hareket lerle masaj yapın iyi gelir dagılır apse si
Mircet 1234hevlin buzdolabında beklet kolanyayi soğuk olsun pamuğa döküp dairesel hareketlerle masaj yap tek iyi gelen şey bu
asam 1234hevlin gecmis olsun inss hemencik gecer ama 14 sanki cok gibi geldi keske hastaneye yatirsaydi cok kotuyse bizim doktorumuz genelde o sekilde tadavi etti cevramden duydugum kadariyla o sisliklere pamuga limon kolanyasi dokup masaj yapabilirsiniz o sekilde dgilir
1234hevlin Snowglobe herkese veriliyor mu bilmiyorum ama doktorumuz oyle dedi sabah aksam vuruldu ayrıca Baska doktora goturdum o da aynısını soyledı sulcıd diye bir ıgneydı
Aklimideliricem O şişlik yerlere kolonyayla masaj yapabilirsin zamanla dağılacaktır beze gibi kalır yoksa