16 aylık kızım var cumadan beri ateş, mızmızlanma ağlama, sürekli kucakta kalma ve aşırı iştahsızlık var. Bu süreç beni psikolojik olarak mahvetti. Diş olabilir diye düşünüyorum ama bir anda bu kadar huy değiştirmesine anlam veremiyorum. Yememesi ayrı dert uyumaması ayrı dert sürekli ağlaması ayrı dert.