Babymom1017 Merhaba oğlumun beşiği ve yatağını satıyorum. Hiç yatmadı yer yatağında yatıyoruz. Yatağını e bebekten almıştım. Şu an güncel fiyatı 2 küsur . Beşiğide Bottiden almıştıım. Düşünen varsa yazabilirrr 🫶🏻