Bize yapmadı aksine çok huysuz hırçın oldu ve uykuya geçemedi.zaten bebeğin boy ve zihinsel gelişimini engellediği için doktorumuz 2 yaş öncesi çok mecbur kalınmadıkça verilmeyen bir ALERJİ ilacı olduğunu söyledi. Ben başta bu kadar kötü bir ilaç olduğunu bilsem kullanmazdıö çok şükür ki 1 hafta kullanıp başka bir doktora gittik ve ondan bilgi edindik