beyazzkuguu Kızlar geçen hafta gittim dolguluk dişim daha da ilerlemiş kanal tedavisi gerek dedi yarın ona gideceğim sıfır dişçi tecrübem var acısı nasıl dayanılır mı biraz anlatır mısınız birde kaç kere gidiliyor bir gitmede yapılmıyor sanırım
beyazzkuguu beyazzkuguu daha önce yaptıran anneler emzirdiniz mi birde onu soracaktım ? Hemen emzirebilir miyim sütü dökmeden
Tatlican beyazzkuguu 2 kerede yapiyor kanal tedaviyi buyil 2tane yaptırdım Acı duyulmuyor ama biraz uzun islem yani dolgu olsa daha kisa sürüyor Hic korkmana gerek yok
[silindi] beyazzkuguu Daha dün yaptırdım. Önce iç yanaktan iğne vuruyor. 2 dakika içinde uyuşuyor. İşleme başlıyor. Ağrı olursa el kaldırıyorsun dişin içinden anestezi yapıyor birde. Eğer çok çürük yok ise 15 dakikada biter. Benim dişim çok sıkıntılıydı. 20-25 dk sürdü. Sonra bir gün ağrısı oluyor. İki gün yapılan dişin tarafından yemek yememen lazım. Sert şeyleri o taraf ile yememen lazım.
beyazzkuguu beyazzkuguu ağrıyorsa lütfen açıkça söyler misiniz kendimi ona göre ayarlayıp gitmek istiyorum
yavruaslanlar beyazzkuguu doktor onayı almanız gerekiyor bana onay vermemişti ertelemiştim ama daha önceden işlemim oldu iğne oluyorsun hiçbirşey hissetmiyorsun uyuşukluk hissi rahatsız ediyor onun dışında sorun yok
Tatlican beyazzkuguu Agrı olmadi bende acıda cok hafif yok desem yeridir ama dedigim gibi dolgudan 1 tık daha zor Mesela diş temizletmesi bana kanl tedaviden daha zor geldi😂
beyazzkuguu Tatlican uyuşturmak için vurulan iğne acıtıyor mu peki benim daha önceden hiç dişçi tecrübem yok o iğne bile korkutuyor diğer işlemleri saymıyorum bile
beyazzkuguu Tatlican Prensesannesi___ Haydinn asli08 [silindi] suheyla92 beriiiiil Deletedmom_220 papatyam39_ Ecem__ SistemYavasAmaCalisiyor Kızlar hepinize teşekkür ederim yaptırdım geldim bile gerçekten korkacak hiçbir şey yokmuş ufakta olsa bir sancı hissetmedim devlet hastanesinde yaptırdım doktorum çok iyiydi size de içimi rahatlattığınız için teşekkür etmek istedim 🌸💖
Prensesannesi___ beyazzkuguu dün ben diş çeltirdim 4 5 saat emzirme dedi sonrasında sağ dedi öyle emzir dedi sağdım ama tam bitmedi galiba kızım etkilendi galiba o kadar kustu ki
Tatlican beyazzkuguu Benim gittigim dr un eli okadar hafifki ben disi kontrol ediyor saniyorum dr diyor kalkabilirsin uyusunca alicam seni😂igne yapmis anlamiyorm
papatyam39_ beyazzkuguu iğnenin anlık acısı var o da iğneyi batırdığı zaman zaten sonradan uyuşuyor acı hissediyorsunuz sadece uzun sürdüğü için cene yoruluyor biran önce bitmesini istiyorsunuz
asli08 Bende 31 yaşındayım ve ilk kez disciye gittim kanal tedavi yapıldı hiç korkulacak bisey yokmuş özele gittim ben 3 Seans yaptılar uyusturduklari için anlamıyorsun hatta ben iğneyi vururken bile hissetmedim:) 2 saat sonra emzirebilirsin demişti
beyazzkuguu [silindi] peki ağrılı mı nasıldı acı eşiğiniz nasıl bilmiyorum ama beni psikolojik olarak korkutuyor
suheyla92 beyazzkuguu hic acimiyor sadece agzinizda biz biz alet gurultusu ve titreşimi oluyor o kadar hic kasmayin kendinizi. Emziriyorsaniz sutunuzu sagip dokmenize gerek yok direkt emzirmeye devam edin
beriiiiil beyazzkuguu gayet kolay bir işlem dolguya göre daha uzun sürüyor sadece. Anestezi yapılırken biraz ağrı olur fakat 5 yalındaki çocuklar bile dayanıyor. Tek seans ya da çoklu seansta olması dişinizle alakalı bir durum ona doktorunuz karar verir. Emzirmeyi hemen yapabilirsiniz. Eskiden 4 saat bekle ilk sütü sağ sonra emzir deniyordu artık bu ibare değişti yok sayılacak kadar az geçiyor anne sütüne hemen emzirebilirsiniz. Geçmiş olsun
Deletedmom_220 beyazzkuguu ay yok hiç acımıyor ama bnm de var bir kaç diş işlemim. Panik atağım tutuyor öğütü yorum terliyorum. Normalde aç ağzını oh miss demi. Hiç korkma kaç defa yaptırdım ben korkmasam rahat geçecekti dr eşine bırak
[silindi] beyazzkuguu Uyuşunca işlemi hissetmiyorsun. Sonra biraz diş sızlıyor. Yapılan yer ile sakın yeme 🫢