Bugün oğlumu iştahsızlığı için doktora götürdüm. Doktor muayene sırasında kalbini dinlerken üfürüm duyduğunu söyledi ve çocuk kardiyolojisine yönlendirdi. Cuma günü randevumuz var ama o zamana kadar beklemek beni çok endişelendiriyor. Sabah da uyanırken ağladığı sırada 2-3 saniyelik bir ses kesilmesi oldu, bu da beni iyice tedirgin etti. Şu an genel durumu iyi, oynuyor ve normal davranıyor ama içim hiç rahat değil. Bu süreçte endişelendiğim için internette araştırma eşim tarafından anneliğim sorguladı, hatta oğlumda üfürüm olmasının sebebini bana bağladı. Yemek yemediğinde ona kızdığım için, belkide Allah bizi bu şekilde sınayacak felan dedi. Bu haksız suçlamalar yüzünden çok öfkelendim ve moralim bozuldu. Sadece oğlumun sağlığı için endişeleniyorum ve bu konuda destek arıyorum. Ne yaşıyorum, ne alaka bende bilmiyorum.. Bebeğinde kalpte üfürüm olup iyileşen var mı? Çocuk kardiyoloji neye bakıyor bilgilendirir misiniz?