Merhaba
Hanımlar benim sütçüm sütü ortalama 3 gibi getiriyor benim mayalamam falan sütü ortalama 2 3 gibi almam gerekiyor hazır oluyor ya unutuyorum uyuya kalıyorum bazen de beneğim kalkıyor unutuyorum aldığım gün sütü kaynatmasam dolaba koysam sabah kaynatsam bozulur mu buzluğa mı atmam gerekiyor illa?